Monday, January 11, 2010

Tips membuang virus,malware dengan MUDAH!!!

Salam Sejahtera

Banyak cikgu bertanya kepada saya,"macam mana nak buang virus ni?Susahla nak buat keja.banyak betul virus dalam laptop ni.macam-macam keluar.itulah inilah.rimas betula"

jawapan saya "OK...10 minit lagi akak datang amik komputer"

10 minit kemudian...

"Saam....macam mana kau buat ni?takda lagi virus.kau pakai apa?

OK...Saya akan kongsikan tips penyelesaian ini kepada anda.

Saya menggunakan program yamg dipanggil COMBOFIX yang dicipta oleh sUBs

Apa yang menarik tentang program ini adalah ianya PERCUMA dan dapat membuang virus yang selalu dijumpai dimana mana seperti newfolder.exe,flash10.exe dan bermacam-macam lagi.

Program ini dapat membetulkan registry yang telah dirosakkan oleh virus seperti folder option hilang,task manager dan regedit disabled dan kotak mesej yang bukan-bukan keluar di desktop.

Berikut adalah paparan program COMBOFIX:-




Untuk tutorial penuh cara-cara menggunakan COMBOFIX Klik disini

Untuk Download COMBOFIX Klik disini

Semoga tips yang saya berikan dapat membantu anda.

Sekian....

No comments:

Post a Comment

  © Teknikal IT Memberikan Tips N Triks serta Sembang-Sembang Tentang Dunia Komputer by Tech SKSundar2010

Back to TOP